Johnny015 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22557

Én 120.000-nél mosattam ki Nyíregyházán. Ha vissza olvasol a hozzászólásaimban akkor le is írtam. Azt hiszem valami Protech-es löttyivel csinálták nekem egy húszasba fájt akkor. 

Budapesten nem vagyok ismerős, de ami ajánlatot találtam az tényleg 40 körül mozgott. ( http://www.reszecske-szuro.hu/reszecskeszuro-tisztitas-arak/ ) Én megnézném, hogy milyenek. Így korrekteknek tűnnek.

 

Abból gondolom, hogy részben még el van tömődve, hogy néha villog a DPF lámpád ami később elalszik. Ez szerintem azt jelenti, hogy nem tudja 100%-ig végigvinni a regenerációt.

 

200.000-es szervíznél az órám 200.016-ot mutatott. Azóta 400 km-enként törvényszerűen regenerál. Tök vegyesen használom az autót és szinte sosem pályázok! (max évente 1-2 alkalom) Semmi gondom sincs a DPF-el. Csak arra vigyázok, hogy a fordulat 2100 felett legyen. Néha 15-20 km-t is megyek 4-ben. Nem erőltetem a magasabb fokozatokat. 6.-ba szinte nem is rakom, vagy csak 130 felett. Olajszintem szinte nem is nő. Olajcserekor talán, ha 1 cm-el van az F felett. Jelenleg csak kagylós üzit használok, de abból sem a prémiumot. Télen pedig a zöld-kék prémiummal megy. Elejétől fogva szakszervizbe hordom, mert találtam ott egy jó szerelőt aki lelkiismeretesen végignézi és mindent megcsinál rajta az előírások szerint. Már kezd büszke lenni rá, hogy 9 éve ő szervizeli! :) Előtte 1 évig Miskolcra hordtam, de ők bezártak.

Előzmény: Lotte212 (22556)