Bandeee1988 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 43753

Szép estét!

 

5-ös váltósok és aki ismeri az 5-ös váltó hátsó, -újabb?- 1 lemezes rögzítését (ami nagyon hasonlít a 4-esére).

 

 

Ugye 4-esnél voltak ilyen vastag alátétek:

A szabályos kör alakúak a váltó és a tartólemez között voltak, míg a "lecsapott kör alakúak" a csavar alatt, de a tartólemez felett voltak.

 

A kérdés az, hogy ezekkel megegyező volt gyárilag az 5-öshöz is? Egyik csavarnál a "lecsapott kör alakú" alátét nem fér el (középső, felsőnél), de a másik kettőnél jó lehet:

 

Illetve ahogy gyári/bontott tartólemezem, úgy csavarok, váltó rudazat sem jutott hozzám, így kértem csavarboltos ismerősömtől -talán jó- M7-es csavarokat a konzolhoz, de ilyen máretben egyszerűen nincs. Úgyhogy kapott M8-at, ami pont elfért amúgy a furatban, de ugye a 4-es váltóról származó csavarok és alátétek mind M7-esek voltak. Kérdés 5-ösnél is így volt-e?

 

Most így néz ki:

Sietve lett összerakva mikor végre nem kellett már karból tartani, így a bal oldali baknál az altátét és anya régi... A tartókonzolos altátétek amúgy tányér alátétek jelenleg. Kérdés jó-e ez így, vagy mit korrigáljak holnap?

 

Illetve a gyári szerelésről tud esetleg valaki fotóval szolgálni?