nopraj Creative Commons License 2017.06.12 0 0 13621

Sziasztok!
Van egy 2004-es C3 1.4i benzines gépkocsim, ami most lett javítva, mert olajfolyása volt és műszaki előtt állt. A szervizelés alatt az alábbi dolgok lettek elvégezve: Motor olaj szűrővel, fagyálló hengerfej tömítés, felső tömítés szett, külső szíj plusz feszítő görgő, 2 db hátsó lengés csillapító, vezérlés szett vízpumpával (ez már aktuális volt), 4 db gyertya, hengerfej csavar és egy hengerfej felújítás. Egy hétig nagyon jól ment a kocsi, de egy hét után vettem észre, hogy néha ránt egyet 1-es és 2-es fokozatban. Most már azt vettem észre, hogy ez a jelenség főleg bemelegedett motornál és mindegyik fokozatban jelentkezik, főként ha kihúzatom. Most jelenleg kigyorsítani nem is lehet vele. Vagyis úgy lehet vezetni, hogy jóval előbb váltok, mint ahogy a sebesség indokolná. A szerelőhöz visszavittem, ő a trafóra gyanakodott. Sikerült kölcsönbe kapnom egy másik trafót, de a csere után is megmaradt a probléma, bár talán kicsit jobb lett a helyzet. Most tanácstalan a szerelőm is. Mi lehet a probléma? Valakinek találkozott hasonló jelenséggel? Mit javasoltok?