Igen, sok helyen tojtak rá. Egyszer még ponyvás koromban bútorlapokat raktam valahol a fricceknél. Elhúztam a ponyvát, előkészítettem a pótot, elkezdtem felakasztgatni a spanikat, hogy majd egyenként kötöm le a bútorlap kötegeket, ahogy majd rakja fel a targoncás.
Térülök, fordulok, erre hallom a vagány már dobálja fel a cuccot, nem is érdekli, hogy ráteszi a platóra kikészített spanikra, az egyik paletta így áll, a másik úgy, mint ahogy az öregasszony rakja a rőzsét, össze - vissza.
Mondom neki, ez nem lesz jó, rögzíteni kéne a rakományt. Hepciáskodni kezdett, őt nem érdekli, ő nem ér rá, majd ha kész vagyok álljak félre és rögzítem, ahogy akarom.
Ráfaragott. Addig nem mozdultam onnan, míg vissza nem szedte az egészet, hiába őrjöngött. Újrakezdtük, szépen akkurátusan meghúztam a spanikat, ahogy kell. Belekerült plusz félórába.
Akkor egy másik alkalommal: Hegyesen jövök be vagy 10 évvel ezelőtt, rá a mérlegre - akkor a Lindének melóztam, tartállyal, de mikor gázpalackot kellett vinni, volt hozzá egy ponyvás pótunk - mondja ott a srác, gond van, 13.5 a húzom. Mondom: az ki van csukva, hazudj hihetőbbet, ennyire nem nézhettem be. Pedig ez annyi - erre ő. Te meg kapd - így én.
Pestre mentem, de volt a felrakón Répcelakig, a Linde telephelyéig írták CMR - t, én meg nem módosítottam, de így is 30 ropiba került. Tudtam, hogy nem 13.5 a tengely - végig volt rakva - ha esetleg azt mondja, 11.7, azt talán elhiszem, de nem tudtam mit csinálni, az volt a furcsa, hogy aznap marha sok kollégát megbüntettek tengelytúlsúlyért, ott álltak sorban befizetni a büntetést. Oldalba is böktek: adj nekik egy ötezret és elengednek.
Hívom a górét, ő azt mondta, ne idegeskedjek, fizessem ki hivatalosan, kifizeti a firma, csak előlegezzem meg a pénzt (tényleg kifizették).
Mit ad isten, néhány hét múlva hallom: a magyar és az osztrák rendőrség közösen lefülelte az egész bandát: a mérlegesek trükköztek, hamisították a mérlegjegyeket.