Ludovicus Creative Commons License 2017.06.07 0 0 163176

Én ennek a motornak a 16 szelepes verzióját használom, amit szintén nem tegnap fejlesztettek. Kb. 85e km-en vagyunk már túl, az olajat 15 ezrenként, az üzemanyagszűrőt, minden második olajcsere alkalmával lecserélem. Eddig egy komolyabb problémája volt, a generátor diódasora ment tönkre, de ez nem dízelspecifikus. Pár hónapja az izzítógyertyák váltak csere éretté, de ennyi idő után ez természetes. Az alvázszám alapján meg tudod nézni, hogy dpf-es verzióról van-e szó, ha C-re végződik, igen. Bár írod, autópályáznál is, így a dpf nem jelenthet problémaforrást, nálam sem volt még gond vele. Pályán gps szerint 140-nél 2500-at forog a motor, aminek a hangját a szélzaj elnyomja. Egy tempomat kar utólagos beszerelésével (megfelelő előkábelezés esetén) hosszú távú utazóautónak is ideális lehet. Kérdés, hogy a 8v áttételezése mennyiben más.

Előzmény: Zaciii (163168)