Saughassy Creative Commons License 2017.05.31 0 0 17255

A 84es kerekmeret jelent egy kis elonyt komfortban es sebessegben, de en a preferencialistaban az utolso helyre sorolnam. Ha ket kori egyforman tetszik, egyforman minosegi, ugyanannyiba (vagy max 3-4000 forinttal tobbe kerul a nagyobb kerekes) kerul, akkor valaszd a 84es kerekmeretet. De ha a 84es kerek 80A kemenysegu, a 80as alternativaja pedig 82A, plane 84A, akkor egyertelmuen a kemenyebb, de kisebbet.

 

Ha tobbet tervezel varosban kozlekedni, akkor valojaban jobban jarsz a kisebb kerekkel, mert azokhoz rovidebb sin jar, ami viszont egyertelmuen javitja a fordulekonysagot. Es a varosi kozlekedeshez, kis szlalomhoz arra van szukseg. Ha elsosorban zart palyan, kilometereket akarsz gyujteni, akkor kepbe kerulhet a nagyobb kerek, de lasd az elso bekezdest.

 

A 80A vs 82A szemleletes kulonbsege annyi, hogy egy kicsit is intenzivebb szezon alatt garantaltan elhasznalod a 80As kereket. A 82A valoszinuleg kihuzza a kovetkezot is. A kerekszettek arat megtalalod a korabban emlegetett boltok oldalan. Lehet szamolni. :) Anyagilag is jobban megeri a kemenyebb kerek, plane ha sokat fekezel. Sajnos a kemenyseg jeloles nem jelent ugyanolyan kopasallosagot, az olcsobb 84A-s jellemzoen jobban kopik, mint a dragabb. A komfortra sem utal, mert abban nagy szerepet jatszik a kerek belso szerkezete, ami altalaban valami kemeny muanyag struktura. Extrem kopas eseten elkezd kikandikalni a futofelulet alol, de addigra mar regen el kellett volna dobnod. Van amelyik gyarto kerekein kb ketszer annyi a futofelulet, mint a tobbien. (Igy jartam az olcso PS 84As kerekkel. A Hyper dragabb, de sokkal komfortosabb es sokkal tobb a futofelulet is rajta)

Előzmény: Ron_Oximo (17253)