Flagstaff Creative Commons License 2017.05.26 0 0 39713

"A benzines többet eszik, de kevesebb vele a gond és olcsóbb az alkatrész is hozzá."

 

Nemtom egy dT mivel problémásabb mint a 2.0 16V. Ha jó, jó, ha szar, akkor mindegy hogy benzines vagy dT, szar. Két ilyen autónk van, soha egy köhintés vagy rángatás, vagy motorral kapcsolatos lerobbanásunk nem volt. Mindkettő mindennapos használatban van minden nap jönnek.mennek, bármikor egy aláfekvéses átnézés után elmegyek vele az ország másik végére.

Alkatrész olcsóbb hozzá? Azt hogy is? Szűrők kb egy árban vannak, fék futómű egyéb kopó-forgó cuccok nagyrészt azonos áron futnak, nagyon max a vezérlést lehet említeni ami tényleg drágább cserébe nem kell okoskerekezni ami meg a benzinest dobja meg ilyen téren. Illetve ha nem rendeltetésszerű használatból vagy szar példányba nyúlásból valami letérdel akkor ezért lehet rá költeni, de közel se annyit mint egy common railes dízelre. Mondjuk ebben az esetben a benzinessel se lesz vidám senki hogy fillérekből megúszhat egy vezérműszíjszakadást.

Előzmény: MiracleMan (39710)