Akkor félreértettél engem.
A tranzitforgalom ui. maradjon csak "szépen" az autópályán, mert:
1. úgyis a multicégek teherautói szállítanak rajtuk a TESCO-nak, a PENNY MARKET-nek, az ALDI-nak, a LIDL-nek, meg a hozzájuk hasonló profitorientált cégeknek. Ezek adózzák csak le a magukét matricadíjak képében, úgyis túl gazdagok! ;)!;
2. a tranzitforgalom kielégítésére és kiszolgálására úgyis az autópálya, meg a gyorsforgalmi út való;.
Akik viszont kispénzű emberek, azok számára legyen mindenhol az országban egy autópálya-MENTES(!!) alternatíva is, hogy nekik ne kelljen a benzinen felül még a matricadíjakat is megfizetni! Mert:
1. ők nem profitorientáltak;
2. zömében dolgozó emberek vagy kisvállalkozók (pl. a piaci meg bolti zöldség,- és élelmiszer-árusok), akik minek fizessenek matricadíjat? Ha kevesebb a kiadásuk, az élelmiszereik árát sem kell felemelniük!!! ;)!;
3. Ha nemcsak az autópályákat fejlesztenék állandóan, hanem a kétnyomú utak felújítására is ráköltenének, akkor az autópálya-hálózatot is kevesebb személyautó,- és furgon-forgalom terhelhetné... . De ehhez a fejlesztőknek már ész és előre-tervezői kreativitás(!!!!) is kellene!!