Paco155 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 159618

Oké.

Kezdjük az alapoktól.

Amit belinkeltél fórumhozzászólás teljesen helytálló. 

A diaghoz és az óra beállításához szükséged van egy KL  (VAG409) interfészre, egy OBD16 pinről FIAT 3 pin átalakító kábelre és valamilyen szoftverre. A linkben első helyen szereplő Multiecuscan eléggé használható, majdnem megközelíti a gyári Examinert.

 

A kilométerállás, jól látod, hogy két helyen tárolódik. Az egyik az ECU a másik az óracsoport. Az óracsoport átírható, az ECU nem igazán (valójában vannak olyan programok amelyekkel igen, de akkor is megjegyzi, hogy mennyi volt az előző amiről átírták, és mennyiszer írták át).

Szóval te legjobban akkor jársz ha kicseréled az óracsoportot a működőre, majd átírod az abban szereplő kilométerállást az ECU-ban szereplőre.

Előzmény: mralien4 (159617)