dimelo Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35832

Belecsaptál a lecsóba rendesen:)

 

Ha ez a káoszelmélet valósul meg, akkor 2030-ra sem lesz egységes hálózat. (Eddig ezt elfogadtuk valamilyen kompromisszumként)

 

Engedelmeddel inkább a horvát és szlovák útvonalakra reagálnék (náluk valamivel logikusabb az építkezés)

 

CRO: A gyér vasúthálózat miatt minden irányba autópályákat terveztek, de igencsak megtorpant a tempó,

amióta Ploce-ig elvitték az A1 gerincet.

Írod az A10-A12-t:

A Gola-Berzence határkapcsolat magyar oldali autópálya???szempontból értelmezhetetlen.

Farkasevac még 80 km-re van a határtól, (M60 Barcsig +60 km)

Az A5 Eszéknél csak 25 km-re, mégsem épül. (M6 +20 km)

 

SVK:

Ha Zólyomtól Losonc felé vizionálsz, az 40 km-es kerülő az M0-M3  csomópontig. Kényelmesebb?

Az R3 előbbre tart (Martin), mint a Rózsahegy - Besztercebánya szakasz,

de az is csak a Zsolna környéki alagútfúrások utánra sorolva.

Fontosabb a D1-D3, mint bármelyik más irány.

 

Csak egy mondat itthonról:  az 55. út hol menne a mohácsi - hídra? Vagy 55-51. és még új 10 km?

 

Ez a +40 km-es kerülő hogyan venné át az M9 szerepét Szombathely felé?

Mert azt érteni vélem, hogy a hiányzó 300 km megépítésével létrejöhetne egy Arad-Zágráb útvonal...

 

Fantáziajátéknak kiváló, realitás 30-50 év.

Előzmény: tocsikolnak (35829)