SomZol1981 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 159557

Sziasztok.

 

Nem szaporítanám a szót egyben leírok minden. 207, 1.6HDI videó is van.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uhV1WLMFtJI&t=211s

 

Szóval a következő problémára várnék megoldásokat: A motor beindítása után a kocsi szépen jár minden rendben. 2:20 nál kezd érdekes lenni a dolog. A kocsi motorja elkezd fulladozni és a mért értékek hirtelen változásba kezdenek.

 

A filmen a következők vannak monitorálva. - 1 - 4 es csúcsig mérve van az eltolás. 2:20 nál látszik, hogy ezek az értékek eltolódnak. Ez az első és második csúcs esetében nagon látványos. Az 1 es csúcsot +2.2 ig a 2 es csúcsot -1.7 ig eltolja   - EGR mágnesszelep RCO ja. - RCO mágnesszelep EGR szelep. 9:26 nál a felvételen látszik, hogy a vezérlés szépen lassan vissza állítja a csúcs eltolás értékeit. Nagyjából mindenki beáll egy alap értékre és a kocsi motorja nem dadog többet. RCO mágnesszelep EGR és az EGR mágneszelep RCO-ja pedig egyszerűen levág.

 

Eddigi cserék és javítások: EGR szelep cseréje és feltanítása, légtömegmérő cserélve, az injektorokat felcseréltem egymással, hátha sikerül az eltolást odébb vinni " minden esetben feltanítottam a kocsit arra, hogy a csúcs máshová került " ez sem hozott semmi újat. Továbbá mértem egy visszafolyást mindegyik csúcson, amely semmilyen eltérést nem mutatott. Amit még megfigyeltem, hogy a hiba nagyjából 25 - 55 celziusz közötti motor hőmérsékletnél jelentkezik. 25 alatt is szépen jár és 55 felett is szépen jár. Monitoroztam a hőmérsékleteket is bejövő levegő, motor hőmérséklet... Minden szonda mutat és szépen látszik ahogy melegszik fokról fokra.

 

Várom mindenki véleményét, tapasztalatát, segítségét. 

 

Minden ötlet érdekel!!!