dimelo Creative Commons License 2017.05.17 0 1 35819

A fórum éppen arra van, hogy vitatkozzunk.

 

Mindig rácsodálkozom a bosnyák kapocs - hívők optimizmusára.

 

Tessék kicsit globálisabban szemlélni a térséget. Nem az ukrán terepjárók jelentik a turizmust.

Akinek keleten van pénze, az repülővel utazik.

 

A tömegturizmus sok "apró" eurócskájáből keletkező hasznot a saját kocsijával max. Rijekáig behatoló német oszrák, cseh, lengyel turisták fizetik.

Ezért feltűnő a lengyel A/1-cseh D1 határkapcsolatnál a 2 év alatt tízezerre növekvő forgalom.

és az cseh R52 -A5 osztrák vonal.

 

Szlovákia közép-átszelés (Martin-Zólyom-Ipolyság) nélkül nincs jelentős átrendeződés,

semmit nem tesz hozzá az M6-A5, álljunk meg a Szávánál projekt.

 

Írtad is: ...déli részébe irányuló forgalomból kaphatunk mi is. Valamennyit...

 

20 év, vagy 30?

Ez olyan versenyhátrány, amire nem is megoldás az M9-R76, merthogy ez most a téma.

Előzmény: mzdude (35818)