dimelo Creative Commons License 2017.05.17 0 0 35817

Látszólag távoli asszociáció, de ide tartozik.

 

Előre bocsájtom: az R75(76) célja szerintem is jó, de a holládi csp-hoz kötés az nem az igazi.

De ha már ez van, innen kellene Marcali-Kaposvár felé folytatni az M9-et...

 

Lehetett volna az R76 csp.  Balatonszentgyörgyi M7 csp-nél (170. km).

 

Az R75 (76) építése az Adria-tranzit magyar szakaszára nincs pozitív hatással,  a későbbre tervezett M9-M7 Nagykanizsa összekötés még hosszabb útvonal lesz,

tehát a csökkenő volumenű É-D tranzit továbbra is a 86. úton fog haladni, így az M9 megtérülését nagymértékben rontja.

Az E-útdíj esetleges nivellálása a főutak és a gyorsforgalmi utak között nem fog átterelő hatást kiváltani.

 

Következmény: építésre elpazarolt uniós Euro százmilliók, de a nagyobbik baj,

a csekély útdíjbevétel miatt folyamatosan elveszített forint milliárdok.

 

A vasi lobbi már elérte önző célját, a zalai még "vívja" a csatát. (M9-ért nem kellene)

 

A SLO/A határon TÍZ-szer annyi személyforgalom halad, mint a 86-oson Rédicsnél,

ahol pedig jelentős a Lendva - Lenti kishatárforgalom.

 

A turisztikai bevételt hozó tranzitforgalom Ausztrián át halad az Adria felé, és ez így lesz, amíg világ a világ….

 

Előzmény: trizs77 (35813)