Sajnálom, hogy nem jött be az a Juhfark. Ha egyszer sikerül olyan bort palackozni ami garantáltan mindnekit levesz a lábáról :) akkor nagyon meg leszek elégedve.
> a SAP az őt megillető helyre kerüljön (árban is), de egyelőre nem ez látszik.
Megtisztelő amit írsz, bár nem igazán értem. Épp most írtam, hogy a hiedelemmel ellentétben nekünk is van 8-10 ezer forintos borunk és pontosan ugyanúgy elkapkodják mint azokat amik 3-4 ezer forintosok.
Egy tizenhat éves birtokról, a kilenc forgalomba kerülő évjárattal mögöttünk állszerénység lenne ha nem lennék elégedett azzal, hogy Los Angeles, New York, London, Belgium, Csehország, Budapest mislencsillagos helyein mérik vélhetőleg büntetően drágán a borainkat és a magyarországi kiskereskedelemben is elfogadta a piac, hogy a boraink a felső középmezőnyben futnak és nem az alsó középmezőny besztbájai vagyunk. 2006-2008 között a fogyasztóink kemény magja besztbájnak tartotta a SAP borokat. Ők akkoriban 2400-2800Ft között adtak palackjáért. Ők elfogadták azt a korrekciót.
Amit te egyébként bedobott "odanemillő részletnek" az pontosan annak a receptje ahogy kategóriát lehet ugrani. Én tíz éve ezen dolgozom, ezt a technikát csiszolom és egyelőre működik a dolog. Mondom, a trükk az piac szegmentálása és az innováció. Nem ugyanazt a terméket kel felárazni, ugyanazon a piacon. Az nem megy... ebben igazad van. De piacból több van, fogyasztókbol is sokféle van. Ugyanarról a szőlőtőkéről ezerféle bort lehet csinálni.
Az anomálikról pedig nyilván tudok. A közhiedelemmel és az olykori látszattal ellentétben nem vagyok teljesen idióta. Az anomáliákkal az a helyzet, hogy nem letagadni kell őket és nem depresszióba esni, nem frusztráltan dühöngeni kell, hanem kezelni kell őket. Ezzel együtt én még hibás vagy rossz borra nem raktam rá a címkénket.