afitos Creative Commons License 2017.05.08 0 0 43685

Szia!

A könyvekben / évjáratonként található nagy összevisszaságot szerintem nehéz lenne már kibogozni ennyi év után...

 -Ha az én véleményemre is kíváncsi vagy akkor én azt gondolom, hogy a szinkronrúgók szerelésének bármelyik könyvben szereplő variációjával, ha megfelelően vannak előfeszítve akkor reccsenés mentesen lesz kapcsolható adott sebességfokozat. Szerintem legalább annyira (sőt..) fontos a rúgók előfeszítettsége, megfelelő anyaguk, keménységük, mint a pozicionálásuk.

 -A sávosra kopott felületű fogaskeréknél pedig ellenőrizném azt, hogy amikor a váltóháznak abba az oldalába, amelyikben a kapcsolóvillák találhatóak behelyezem a komplettre szerelt bordástengelyt, akkor üresbe kapcsolt fokozatoknál a szinkrondob közép helyzetben van e, nem súrol e be folyamatosan valamelyik oldali szinkrongyűrű a kapcsolóvillák rossz pozicionálása, vagy hézagolási problémák miatt fogaskerék szinkronfelületébe. Ha igen, akkor azt korrigálni kell a megfelelő élettartam érdekében.

Nem feltétlenül a rosszul edzett felület miatt alakult ki az a sávos kopás a felületen.

Üdv

Előzmény: Bandeee1988 (43682)