Petrányi Jen Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1699

Sziasztok! Nos ez a legendásan megbízható gép tegnap cserben hagyott :(

Mielőtt összedőlne bennetek a márkába vetett hit, hát el kell mondjam, hogy a csatolt kép szerinti acél lapka tehetett róla, amelyik beleállt a hátsó gumiba :)

1982 óta motorozom, és ez volt az első defektem. 

A motorkár mintegy 1,5 km-t tóltam, mire egy biztonságos házban le tudtam tenni. Ide egy barátom jött, aki hazavitt. Otthon szerszámokat magamhoz véve visszamentem, majd kiszedtem a hátsó kereket, és egy gumis segítségével sikerült urrá lenni a káoszon.

Ha már így alakult, akkor futottam egy kört gumi ügyben. A legolcsóbb valami dél korei gumi volt 5,5 eFt-ért. Mitas-t találtam 6400-ért, Mishelin legolcsóbban valamivell 10 eFt alatt volt. 

Azt hiszem a következő Heidenau lesz. Az valamivel 7 eFt felett volt. Teljesen hagyomáson a mintázata, olyen szocreálos. Hátul nekem ContiGo van, amit anno nagyon baráti áron vettem meg, de nem vagyok elájulva tőle. Kopik elég rendesen. A Mitas jó lenne, de annak a súlyindexe csak 38-as, és ez kevés lesz hátra. 

 

Motorolajban most Mannoil 20-50-est kap a kicsike, mintha puhább lenne a váltás - kíváncsi vagyok az olajszürcsölés mértékére. A motorka a múlt héten átlépte a 90 ezredik kilométerér. Ebből az alkalomból kapott egy szelepállítást, és egy olaszűrő takarítást :)