Megjelent GSZL tollából egy újabb tematizált valami. (Cikknek nem nevezem, mert nem az, inkább egy választási kampányiromány.)
Sorra veszi a tram-train nyilatkozatokat (MÁV közlemény, Lázár nyilatkozat, Délmagyar közlemény, Stadler közlemény), csak egy cikk beemeléséről feledkezik meg, arról a hamis állításról, amit a délmagyar.hu közölt az elsők között, nevezetesen azt, hogy szerintük duplaannyiba kerülnek a járművek. Persze ez igazi hazugság volt, mert a Stadler a hírt hivatalosan cáfolta. Úgyis mondhatnám, hogy ez a kampányförmedvény olyan délmagyaros volt.
Aztán van egy újabb információ is:
http://www.origo.hu/itthon/20170425-nem-az-aremelkedes-dontheti-be-a-hodmezovasarhely-szeged-villamosvonalat.html
Persze ezt már nem teszik közzé az IHO-n.
Viszont, ha ez igaz, akkor talán nem járunk úgy, mint a 4-es metróval, amiből az akkori kormányzat, és fővárosi önkormányzat presztizskérdést csinált, és most derül ki, hogy a becsült adatok igencsak eltérnek a tényleges utasforgalmi adatoktól.
Azonban ez egyújabb kérdést felvet: milyen becsült adatokkal is pályázott a két város? Kik is vezetik azokat a városokat? Ugyan írja már le, kedves GSZL! És akkor már egyet is értünk, hogy csak az igazi bűnösök nem hibásak. Mindkét oldalon...
Hiányoltam viszont a közúti rovatból EZT a hírt. Ez is olyan délmagyaros megoldás volt.