amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28960

Ismerem az aluházas láncos felezőt is, van nekem is, de az LR-56 jóval masszívabb és szélesebb darab. Van Robi 151-em is, még felélesztésre, s több pontján módosításra vár.. Vettem hozzá átalakított KF ékszíjas felezőt, de ezt is tovább szeretném módosítani, hogy a röpsúlyos kuplung itt is a felező elé a főtengelyre kerüljön vissza. Képek a dupla felezős Robi 151-ről, picit izmos lett: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136491773&t=9097147   Van Terra T-20 váltóm átalakítva Robi 151-re, erre szeretném majd ráépíteni a módosított KF felezőt, amivel már hátramenet is lesz.

Zavo ecsetelte, hogy általában az ékszíjas felezők után van a kuplung, és a növelt nyomatékon meg meg csúszik a kuplungja, a gyári "csizma" lehajtást pedig jobban terhelik az ékszíjas felezők.. Erre ajánlotta a láncos felezőt, melynél a kuplung a helyén marad és a gyári "csizma" lehajtás sincs terhelve... Mindkét gyári felező típusnak ( ékszíjas és láncos ) van előnye és hátránya is, én az adott munkához választom ki, hogy melyiket használom éppen, vagy pl. mindkettőt egyszerre. Nyilván láncos felezővel senki nem áll neki rotálni, sarabolni, rögtörőzni, oda praktikusabb az ékszíjas felező..

Körmös vaskereket kint a földön én is jobban szeretem, mint a gumi kerekeket, nekem fel-le szerelhető tgk féktárcsa a plusz tömeg rajta.

Előzmény: janijani (28954)