Transitász Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33390

Sziasztok! A hosszúhétvége alatt szert tettem egy szép állapotú háromajtós dízel asconára. Érdeklődésem tárgya, hogy ezekhez mennyire nehéz fordulatszámmérős óracsoportot és repedésmentes műszerfalat találni? Sajnos a motor hidegen nem indul a legjobban, pedig a dúsító működik, reménykedem, hogy csak valamelyik izzítógyertya szórakozik velem, menet közben tökéletes, füstölni nem füstöl, erő van benne. 

 

Illetve még egy másik típusú kérdés, a rátehető váltokról és a váltóhosszakról van valami infótok? (Tehát, hogy melyik a leghosszabb váltó rá? ) Most csak fül alapján ítélem meg a fordulatszámot, de 100-110-nél elég magas, érzésem szerint bőven elbírna egy hosszabb váltót. (Jelenleg csak egy 4 sebességes van rajta.) 

 

Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm!