trizs77 Creative Commons License 2017.04.14 -1 0 24119

40-60 új busz a felére csökkentené a buszok átlagéletkorát a városban, ami most kb. 20 év. Ha minden második busz új lenne a városban, azért az már egy érzékelhető változás lenne az utazóközönség számára is, nem?

 

Én is úgy látom, hogy ki kell dolgozni 1-2-3 üzemeltetési modellvariánst, ha jól tudom, ezt a polgármester is megígérte valamelyik testületi ülésen.

 

 

---------------

 

Nálam ma április 14-e van.

Remélem Nálad is.

Remélem Borkainál is.

 

I.Viktor a pletykák szerint 28-án megy Győrbe.

Ok.

 

Akkor nem ki kell dolgozni 2-3 üzemeltetési variánst, hanem remélem már legkésőbb április 1-re kidolgozták.

Borkai és stábja pedig - remélem - nem várja meg, a már városi busz üzemeltetési kidolgzott variánsokkal I.Viktor érkezését, hanem pont ezekben a napokban vitatja meg és dönti el, hogy a három kidolgozott városi busz üzemeltetési variánsból, melyiket választja, és melyikkel áll Viktor és annak csapata elé.

 

Amikor Borkai Zsolt még közvetett beosztottam volt 1996-tól, akkor megtanulhatta, hogy ha közvetlen közös főnökük Dr.C.László kért valamit, akkor mi/én nem 3-4 variánssal mentünk eléje, hanem a variánsokat előzőleg belső műhely vitán ki és megtárgyaltuk és az első számú vezető elé már kidolgozott változattal álltunk.

 

Zsolti ne ígérgessen hanem csináltasson.

Csináltassa meg.

A testület vitassa meg.

 

Van erre 8 munkanapja.

Már csak annyi.

Volt rá 3x365 napja.

Már csak 8 munkanapja maradt.

 

Hogy akar I.Viktor elé állni ?

Volt rá három évünk, de elfelejtettük kidolgozni Győr város helyi, városi, busz üzemeltetési modelljét a jövőre vonatkozóan, de kérünk 60-80 db új városi buszt ?

 

 

 

 

 

Előzmény: ikalavv (24114)