tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35658

Honnan jonne / menne az a hatalmas forgalom a m44 utan ? A mocokhoz ?

 

Ugyhogy inkabb M43 az, nem M44... Aki meg Arad felol fuvaroz az M7-es fele, annak M9-re van szuksege Kanizsaig, nem M8-ra Lepsenyig. 

 

Az M8-nak az 52-es kivaltasanal van ertelme, a tobbi felejtos. 

 

Az M44-re elenkites miatt van szukseg, meg politikailag.  Rendben van, lehet M44.

 

 

35654

Az M1-et toldozgatni ? Vicces. Esszerutlen. Elobb lesz M811-es Felcsuton at, mint hogy meg ilyen toldozgatassal, plusz 1-1 savval akadalyozzak az M1-et evekig.

 

M13 es M81? Yes. Kecskemetig kb 15-20 km-rel lenne tobb az M13-M81-M62-M6-Dujv.-i hid fele, mint az M0-n at. De mindenki Kecskemetre  / -rol  menne ? :)) Eletszerutlen pelda.  Mert mashonnan meg rovidebb lenne ... es olcsobb.  De nyugodtan lehet menni majd az M0-n, ha lesz esszerubb opcio is, akinek az a szivecsucske. Szabadsag van.

De inkabb legyen kicsit jobb az akaiaknak, vetreskethelyieknek es sorstarsaiknak a Vertes kies videken. 

 

Valamint, egyszeri es nem diszkussziora bocsatott velemeny; nem retesteszta:

Csak jelenlegi adatokkal szamolni forgalmat tervezendo utra, nagyon merev.  Van meg sok mas tenyezo es aspektus is. Pl. az uj uttal megvaltozo forgalom kvantitiv es kvalitativ jellemzoi, az uj gazdasagi helyzet es elorelathato demografiai valtozasok fenyeben. stb stb stb :DD.

 

Előzmény: tocsikolnak (35655)