oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.04.06 -1 0 436257

Pedig az ÖBB-nek ebben a kérdésben is magyarosan dűlőre kell jutnia sok más mellett is hamarosan. Bizonyos témákban 2018 év vége, de van ahol 2019 év vége a határidő. Mivel az ERA elnöke egy osztrák, így még több hazai nyomás és elvárás van irányába a digitális forgalom irányítás, biztosító berendezés és vonatbefolyásolás tekintetében.

Hónapok óta van egy teszt amivel az európai vonatok menetidejét és ezzel kapcsolatos minden adatot tárolnak és elemeznek. A helyi vagy regionális forgalom irányítás ezeket bármikor elérheti és ennek megfelelően bepipálhatja azt a funkciót amit írtál, vagy nazareth fórumtárs által említett Beschleunigungsanzeiger, Verzögerungsanzeiger alkalmazása a németeknél. Az egyre több számító kapacitás akár két országgal korábban több száz km-re tud mindenféle optimalizálást végezni.
Pl: Optimisation of Traffic through the European Rail Traffic Management

Három európai országban már van egy olyan rendszer ami vonathossz, megfékezettség és rakomány függvényében adja az optimális sebességet. Pl. csupa tartálykocsis gyorsteher lötykölődő rakománnyal ne az utolsó pillanatban menjen le 0-ra. Ez a rendszer már az adott helyeken kb. másfél éve jól és sikeresen működik.

Tehát elég sok fejlesztés van az asztalon ami az ÖBB-t is fogja érinteni a közeljövőben.

Előzmény: segélyvonókészülék (436256)