Itoérambolafoci Creative Commons License 2017.04.01 0 1 49009

Nem is a mondattal van a baj.

 

Hanem a termékkel.

 

Mi a garancia arra, hogy Kossa versenyképes lesz egy olyan termék gyártásával, amit még a Mercedes is a harmadik világban gyártat?

 

Hol fogja Kossa ezeket a buszokat eladni?

 

Talán Magyarországon, kormányzati hátszéllel?

 

Ha csak a kormányzati elhatározáson múlna a dolog, akkor már a Rába is tudott volna itt évi ezer Volvo buszt eladni.

 

De a kormányzat nemcsak hogy nem támogatta, hanem egyenesen megtiltotta a buszvásárlást a hazai piacon (lásd BKV, MKV, Volán stb.).

 

Pedig 2018 előtt még lett volna uniós keret, amit a "magyarbuszok" vásárlásának támogatására lehetett volna osztogatni.

 

2018 után viszont már nem lesz, mivel még a választások előtt mindenféle hülyeségre ki fogják szórni a teljes keretet.

 

Márpedig ha még az uniós ingyenpénzből sem jutott a "magyarbuszok" vásárlásának kormányzati támogatására, akkor az uniós keret kimerülése után miből jutna rá?

 

- - -

 

A kormány és buszgyártók még mindig nem értették meg, hogy a magyarországi buszgyártás nem a buszgyártó kapacitás hiányán bukik meg.

 

Hanem a versenyképes termékek hiányán.

 

Ha nem szánnak elég időt és pénzt a termékfejlesztésre, akkor sohasem lesz versenyképes a hazai buszgyártás.

Előzmény: trizs77 (49008)