Törölt nick Creative Commons License 2017.03.29 -3 2 61896

Jogos az észrevételed.

Mondjak párat?

-Vállus-Rezi átkötés, a mai kék+-en, végig erdő.

  Keszthely, Hévíz repülne, semmi közük már a kéktúrához mai állapotukban. -20km

-Csobánc vissza a régi útra, -pár száz méter

-Nagyvázsonynál Kab-hegy felé vissza a régi kékre (kék+) -1.5km

-Bodajkról a '80-as évek kékjét visszaraknám, Isztimér, Mellár-fennsík-Hamuház, Fehérvárcsurgó, Kisgyón menne, úgyis sok  a terelgetés arrafelé is. -15 km, vagy -20 km.

- Gántot minek is vették be... Mindszentpuszta-Kápolnapuszta, vissza a régire, -4km

- Felsőpetény-Romhány, klasszikus kék, visszatenném, bánya már alig üzemel.  Alsópetény nélkül -6km.

  (Ott is állandóan csak terelgetnek mióta bekerült Alsópetény.)

- A lentebb említett, legnagyobb visszaterelés a Hollókő felől a régi Ecseg-Buják-Szanda útvonalra -15km lenne.  

  Mindenképpen meglépném.

- Uppony-Putnok közt nem tettem volna vissza a Háromkő-bérci útra a kéket, hagytam volna ott ahol van. -4km

 

Ez így összesen már kb saccra -60, 70km, vissza is állna az egyik régebbi táv, az 1083km. És ezekkel a módosításokkal csak nyerne a kéktúra, különböző okokból. 

 

Talán még a Martonyi kolostorromokat sem vettem volna bele újra, semmi másért, csupán logisztikai okokból, mert amúgy régen is benne volt, jogosan, de a Cserehát amúgy sem könnyű terep. 

 

Előzmény: V43 1279 (61883)