Jogos az észrevételed.
Mondjak párat?
-Vállus-Rezi átkötés, a mai kék+-en, végig erdő.
Keszthely, Hévíz repülne, semmi közük már a kéktúrához mai állapotukban. -20km
-Csobánc vissza a régi útra, -pár száz méter
-Nagyvázsonynál Kab-hegy felé vissza a régi kékre (kék+) -1.5km
-Bodajkról a '80-as évek kékjét visszaraknám, Isztimér, Mellár-fennsík-Hamuház, Fehérvárcsurgó, Kisgyón menne, úgyis sok a terelgetés arrafelé is. -15 km, vagy -20 km.
- Gántot minek is vették be... Mindszentpuszta-Kápolnapuszta, vissza a régire, -4km
- Felsőpetény-Romhány, klasszikus kék, visszatenném, bánya már alig üzemel. Alsópetény nélkül -6km.
(Ott is állandóan csak terelgetnek mióta bekerült Alsópetény.)
- A lentebb említett, legnagyobb visszaterelés a Hollókő felől a régi Ecseg-Buják-Szanda útvonalra -15km lenne.
Mindenképpen meglépném.
- Uppony-Putnok közt nem tettem volna vissza a Háromkő-bérci útra a kéket, hagytam volna ott ahol van. -4km
Ez így összesen már kb saccra -60, 70km, vissza is állna az egyik régebbi táv, az 1083km. És ezekkel a módosításokkal csak nyerne a kéktúra, különböző okokból.
Talán még a Martonyi kolostorromokat sem vettem volna bele újra, semmi másért, csupán logisztikai okokból, mert amúgy régen is benne volt, jogosan, de a Cserehát amúgy sem könnyű terep.