windproof Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162755

Azért a DW (igen, ez a Daniel Wellington) nem játszik a Nomossal egy ligában (azért ott egy laza 10x-es szorzó van minimum).

 

Az elterjedtsége pedig valóban egy zseniális marketing húzással indult, gyakorlatilag agresszíven elkezdték tolni a márkát online hangadóknak (divatbloggerek, instagram sztárok, és hasonló web2-es celebritások kaptak bemutató darabokat, meg velük szerződtek le), és mire kettőt pislantottak a többiek, addigra egy egész korosztálynál a DW lett AZ ÓRA (én is mindig "trendi" fiatalok kezén látom), meg sem kérdőjelezik, hogy ér akár 60-70 ezret is egy ilyen darab. Az egészben állítólag az volt a legjobb, hogy az elsők között ismerték fel, hogy egy néhány perces TV sport árából, bloggerek tucatjait tömhetik ki órákkal, és sokkal komolyabb elérésük lesz, mintha egy fél éves TV-s kampányt nyomatnának, tehát filléres marketinggel sikerült olyan ismertséget elérniük, ami a hagyományos eszközökkel egy vagyonba került volna. 

 

 

Itt írnak is erről bővebben: 

http://divany.hu/tejbenvajban/2016/08/02/igy_epitett_olcso_orakbol_birodalmat_a_daniel_wellington/

 

 

 

 

Előzmény: Underhand (162754)