Joejoe1974 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 4023

Sziasztok!

Rég jelentkeztem,most megpróbálom bepótolni.Végül csak voltam az esztergályos mesteremnél,de nem vállalta a tengelyt.Közben a neten hirdetett komplett hatos váltót megvette valaki más előlem.Így azután magam vettem kézbe a dolgot (a tengelyt) és igaz nem elsőre,de másodikra jó is lett.A blokkot párszor szét kellett venni ls összerakni,mert a kihézagolás nem ment elsőre,vagy nem kapcsolt jól,vagy oldalirányban nagy volt a tengely mozgása.Most tökéletesen működik.A blokkot összeraktam,a dugattyú és a henger nagyon jó állapotú,csak két új dugattyúgyűrű kellett (két krómgyűrű 990forintba került) így egy Derbi szívócsonkkal felment a 19-es Dellorto karbi is.A gyújtásra kötöttem egyenlőre egy egybetrafós Ducati cdi-t. Be is indult a masina rugásra,de kipufogóval még variálni kell mert a sajátja szétesett belül,meg már volt hegesztgetve ívvel,csúnyán.Az elhajlott első villa helyett szereztem egy jó állapotút,azt is a helyére szereltem.Igazából pár apróság van hátra a próbáig,többek között a berugószerkezet megigazítása,mivel nem mindig szeret összeakadni,és a rugója sem húzza vissza a kart rendesen.A Simson tette a dolgát a télen,még a januári minusz 18 fokban sem tiltakozott,de a térdeim sem fáztak rajta a pajzs miatt.Most hogy bejött a jó idő,fogta magát és eltört a váz :/ A németek a váz jobb oldalán a fő vázcsőre fúrtak egy kb 10mm-es furatot,hogy a vázban lecsapódó kondenzvíz ott jöjjön ki.Víz az tényleg nem volt a vázban,viszont a furattól elindult egy repedés,és körbe is ment teljesen.Most darabokra van szedve a Simson.Most a Babetta a soros jármű,teszi a dolgát,de ott meg olyan gond van hogy a karbi alján mindig van valami barnás/vöröses üledék.Furcsa mert a benzintartály nem volt rozsdás belül,eddig sose volt ilyen gondom. Az Etz úgy áll ahogy hagytam,igazából nem nyúltam hozzá egy ideje.A blokkba kellene főtengely,kuplung,dugattyú a hengerhez.