bádogember86 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 15923

Szia! 

 

Sanjos a Te eseted a legsz@rabb, még nem annyira hervadt de elindúlt. :( 

Igazából elviheted fényezőhöz aki kipucolja (már amennyire lehet) a felületet és kívűlről mindenféle "mágikus" kencékkel lekezeli. Sajnos ez ideig-óráig lesz jó mert eddigi tapasztalataim azt mutatták hogy az ilyen "pici" rozsda kezelés után 1-2 tél után még látványosabb rozsdásodás kezdődött. Hiába lett ráfújva a lejobb alapozó, filler stb, valamiért pikk-pakk kirügyezett. Valószínű hogy a megpiszkált élen a két réteg közül jött kifelé de baromi látványos volt. 

Igazából a legnagyobb probléma hogy ott azon a "szákáll" részen két réteg van összehegesztve ami közé roncsolás nélkül (szétfúrás) bejutni lehetetlen. Kívűlről lehet ugyan "kozmetikázni" csak az elég költséges és sajnos nem lesz tartós. Az igazi "gócpont" az a két réteg közt bújik meg amit csak bontás során tudsz érdemben feltárni.

 

A gari a gyártó részéről akkor él ha folyamatosan márkaszervízben volt szervizelve és évente ellenőrízték a bódé állapotát. Bevonat állapotát, a vízkifolyók és gumidugók meglétét, és nem utolsósorban pótolták vagy frissítették a konzerváló rétegek állapotát. Ha ezek elmaradtak akkor tuti felejtős lesz a részükről. Ha esetleg mégis ott szervízeltetted akkor egy fokkal előrébb vagy DE, nézik a futott km-t, a korábbi sérüléseket stb. A 12-év csupán arra szól hogy ezen idő alatt nem fogsz a családoddal a kocsi alján kiesni. 

F@sza kis fogyasztóvédelmis perek szoktak ezügyben indúlni és az esetek nagy %-ában a gyártónak mindig van mibe kapaszkodnia. Pl hogy elment a Tied is tíz évet, likas nem lett sehol=cseréld le és kezd előről. Fogyasztói társadalom csak éppen a keresetek... :( 

 

 

Előzmény: jollép (15922)