Peet.. Creative Commons License 2017.03.17 0 0 19971

Holnap hívom az esztergályost aztán majd viszem a dobokat (remélem legalábbis mert elég gyökér :). A hátsó munkahenger elég harcos lesz. A rögzítő csavarja hátul van és olyan helyen hogy abszolút nem lehet hozzáférni, főleg imbusszal (ha jó láttam). Nagyon díjaztam a Ford mérnökeinek eme agyszüleményét hogy le kell szedni hozzá az egész dobfék tárcsáját hogy ki tudd cserélni a munkahengert. Pláne mikor rájöttem hogy az első féknyereg levételéhez a 8-as imbusz nagy, a 6-os meg kicsi, annak külön örültem mivel az összes imbuszkulcskészletem 4,5,6,8,10 nagyjából. 7-es az persze nincs de nem is nagyon lehet kapni. Nagy nehezen persze azért kaptam aztán sikerült leszednem mindent. Már megvannak az új féktárcsák, fékbetétek, hátsó munkahengerek, úgyhogy holnap rástartolok. Majd rakok fel képeket, amúgyis lenne egy kérdésem, de ahhoz le kell fotóznom hogy miről is lenne szó.

Nekem a munkahengerbe nem gumicső van, hanem fém fékcső. Köszi mindent ha elakadok jelentkezem.

 

Todi: köszi a linket, olvasgatom.

Előzmény: trafo2000 (19969)