Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 60393

Üdv

 

Megtörtént az első komoly problémám az ebay-en, és már nem tudom, hogy mit is csináljak, ezért megkérdeznélek titeket, mert tapasztaltabbak vagytok, mint én.

A problémám a következő (kicsit hosszú lesz):

Kb. 2 hete vásároltam egy német eladótól egy terméket amit viszonylag gyorsan a fizetés után 2 nappal fel is adott. Eddig még minden rendben.

A nyomkövetésből szépen látszódott, hogy jön felém, viszont amikor már majdnem itt volt akkor egy furcsa bejegyzés került a nyomkövetőbe (Kézbesíthetetlen).

Ez volt múlt pénteken, viszont mivel nem naponta néztem a posta oldalát, ezért én csak most hétfőn vettem észre, hogy mi történt.

Ezek után azonnal felhívtam a posta ügyfélszolgálatát (ahol kb. 25 perc után fel is vették), de már csak annyit tudtak mondani, hogy úton van vissza, és az országot is elhagyta.

Mivel innentől kezdve nem tudtam mit tenni, írtam az eladónak szintén hétfőn, hogy ha visszament a csomag, akkor legyen kedves és utalja vissza a termék árát. Megírtam neki még, hogy postaköltséget természetesen nem kérem vissza mivel azt ő is bukta ezzel és levonhatja az eladói jutalékát is belőle, hogy mindketten nullára jöjjünk ki ebből.

Viszont itt valami történhetett, mert az eddig segítőkész és kommunikatív eladó nem válaszol pedig tegnap óta a postáján várja a visszaérkezett csomagja, hogy felvegye. Tegnap is írtam neki, de továbbra sincs válasz.

 

Én értem, hogy ez neki legalább annyira rossz mintha valami h@lye 'not as described' paypal case-t nyitna rá, de ez abszolút mértékben a posta hibája, ráadásul bontatlanul visszament a csomagja is, úgyhogy nem értem miért engem büntet ezzel. Egyébként továbbra is aktív és tegnap is töltött fel kb. 5 új terméket is eladásra tehát látja, hogy írtam neki csak nem érdekli.

 

Itt van egy kép a posta oldaláról:

 

A dhl oldala pedig ezt írja:

 

 

 

Ilyen esetben mit tudok tenni? Mert kb. 40 ezer forintom lóg most a levegőben emiatt.