nohab Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14164

Nekem az Arosámban volt ilyen villanycucc, azon kívül, hogy egyszer csak beszart, kifejezetten jól működött. 1500W körül volt, az utastéri radiátor felől húzta és forgatta a vizet, és ha az ablakra tekerve hagytam a szellőzőt (manuális), akkor a melegedés miatt magától felszállt a melegedő levegő és a motorindításra már le is olvasztotta a szélvédő nagy részéről a jeget 30-40 perc alatt, utána meg fél perc alatt a maradékot. Persze ez kicsi motor, kevés víz... Mivel volt a polcon egy DEFA belső fűtőventilátor, amikor összeszarta magát, akkor az ment be bentre, olvasztani ez is tud, a motor meg indul hidegen 'szt kalap, de ha hosszú távra terveznék vele, akkor menne bele egy másik vízmelegítő. Mivel gázos az autó és a Landi rendszer kapcsolása 35°C alá nem lőhető, az indulás után 1 másodpercen belüli kapcsolás azt jelezte, hogy ez a hőfok megvolt neki.

 

A két nagyobban Webasto van, nyilvánvalóan teljesen más liga, de egy ilyen kis villanyszarból értelmesnek látszót lehet rendelni Kínából 100 dollár környékén, az azért nem a webasto árcetlije és aki tudja, hogy az autójában melyik cső mit honnan hová visz, az be is tudja rámolni magának egy óra alatt. Szóval aki saját kertből konnektor mellől indul reggelente, annak teljesen vállalható megoldás lehet.

 

(a DEFA merülőforralója nem ez a kategória)

Előzmény: 409 (14142)