pergerz Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43551

Autószerelősdit játszottam ma a kékkel. :)
Mikor megvettem,kicseréltem benne a gyújtáskapcsolót,mert volt egy új,két kulccsal az eredeti meg kicsit szorult,és nem volt tartalék kulcs hozzá.Rutinból ment a csere,nem egy bonyolult valami.Szintén tavaly kicseréltem a fűtés csapot,mert a 16 év állás miatt szorult a régi,az új úgy működött mint a vaj,....eddig :)
Ma elakartam kezdeni a pót fékpedál beszerelését,na odáig nem jutottam.
Mikor kinyitottam az elejét,hogy aksi sarut rátegyem,észre vettem,hogy hiányzik a hűtővízből,megnyomkodtam a felső vízcsövet,bőven pumpált ki légbuborékot.Indítás na nézzük honnan folyik,....sehonnan.Na hengerfejes,gondoltam megint bőven tudtam levegőt kipumpálni a csőből a "dunsztosüvegbe".Viszont nem bugyog,nem gőzöl,nem vizes az olaj,könnyen indul,akkor mi a bánat,leállítás után megint csőnyomkodás,levegőbuborékok,csak most szerencsére,bal oldalán álltam és halk szuszogást hallottam,persze hogy az új fűtés csap műanyag része volt alul zárványos és pont úgy folyatta el a vizet,hogy nem látszott.Na akkor meg vagy :) :),fűtés csap csere vissza az eredetit,indítás hogy légtelenítsek.....porrá hullt az utángyártott új gyújtáskapcsoló spiáter eleje,ahová a kulcsot dugjuk =D =D =D
Szétszedtem az eredeti kapcsolót,kimostam a belsejét,a visszaszerelés holnapra marad,biztos ami biztos elviszem a kulcsmásolóhoz tartalék kulcsot csináltatni.
Szóval a lényeg,amíg lehet keressük az eredeti alkatrészeket,mert sokszor az után gyártott,hiába új csak kitölti a helyet azon a bizonyos ponton ahová beszereljük. :)