cmlHunter
2017.03.12
|
|
0 0
21198
|
Annyira nem nagyon kell várnod vele. Az olajgőz ott jön fel és mindenképp lesz rajta olajfolt. Ha nagyon aggódsz a motorod miatt akkor kompressziómérést lehet csinálni. Ahogy kopnak a dugattyú gyűrűk egyre gyengébb lesz a kompresszió és több égéstermék jut le a karter részhez az üzemanyag berobbanásakor. Ezt a gázt vezeti vissza az olajtérből a kartergázcső. Ilyenkor egyre több lesz az feljövő olajpára és gáz.
Benzineseknél ilyenkor kezdi köpni a gyertyát és romlik az égés. Gázolajosnál szerintem azon kívül hogy összemocskolja a szívórészt nem sok vizet zavar.
Azt nem tudom miért nincs ez bilinccsel tökéletesre zárva, de biztosan meg van az oka.
Az enyémben 310e km van, de szerintem egy 50e km-es kocsiban is olajos ez a rész. |
Előzmény: agesz75 (21194)
|
|