cmlHunter Creative Commons License 2017.03.12 0 0 21198

Annyira nem nagyon kell várnod vele. Az olajgőz ott jön fel és mindenképp lesz rajta olajfolt. Ha nagyon aggódsz a motorod miatt akkor kompressziómérést lehet csinálni. Ahogy kopnak a dugattyú gyűrűk egyre gyengébb lesz a kompresszió és több égéstermék jut le a karter részhez az üzemanyag berobbanásakor. Ezt a gázt vezeti vissza az olajtérből a kartergázcső. Ilyenkor egyre több lesz az feljövő olajpára és gáz. 

 

Benzineseknél ilyenkor kezdi köpni a gyertyát és romlik az égés. Gázolajosnál szerintem azon kívül hogy összemocskolja a szívórészt nem sok vizet zavar.

 

Azt nem tudom miért nincs ez bilinccsel tökéletesre zárva, de biztosan meg van az oka. 

 

Az enyémben 310e km van, de szerintem egy 50e km-es kocsiban is olajos ez a rész.

Előzmény: agesz75 (21194)