ívfény Creative Commons License 2017.03.07 0 1 43067

te, most itt reflektorfényben vagy! mivel kirakod a dolgaid a nagy plénium elé. szerencsére sok segítséget, kapsz és így szinte elronthatatlannak tűnik a projekt. de van rengeteg olyan beavatkozás, igazi suffni tuningolók részéről, akik teljes gázzal, irányítás és mindenféle jótanács és ellenőrzés nélkűl végzik a buhert, ezerrel! soxor nem is igazán tudják, mit, miért csinálnak.  ezekről nem is tudunk, csak utólag, derűlnek ki dolgok, neaggyisten baleset, vagy egy megvásárolt járgány révén. hihhetetlen mikre képesek emberek!!! és ez nem csak a mopedautókra érvényes! mondok egy példát! a drótozás, egy szükséghelyzetben, még bevállalható, mondjuk egy kipuffogónál, míg haza nem ér az ember, de egy kormányszerkezetnél, még hazáig sem!!!!! max, míg feltolja a járgányt az ember a trélerre.  a tervezők még 20-adrangú alkatrészeknél sem alkalmazzák ezt a technikát, nemhogy biztonsági berendezéseknél, nem véletlenűl!  szerencsére az autók tervezése, biztonságilag jócskán túlfedéssel tröténik, nagyon sok mindennek kell összejönnie, álltalában, hogy, baj legyen, de, nagy ritkán mégis vannak ilyenek. találkoztam már olyannal, hogy , a hátsó fékkör, flexi gumi fékcsövét, egy awabbilincses, megszorítású duplafalú üzemanyagcsővel váltották ki és több érv felhozása révén. hátsó körben, nincs akkora nyomás, a fém fékcsőre bujtatott perem, nagyon jól megfogja a gumi üzemanyagcsövet, nem bír lecsúszni, bírja a gumicső a nagy nyomást, mert dupla falú,  és nem utólsósorban óccsó! az első fékkört kelett volna javítani, de nem vállaltam! ki tudja, miylen rejtett meglepetések lakoznak a fékrendszerben, ami, esetleg, engem is börtönbe jutathat. vagy atomjaira szedi az ember az egész rendszert iylenkor és mindenről meggyőződik, hogy olyan, mint amiylennek lennie kell, de ezt meg nem fizették volna meg, sőt! kimondottan, az volt az álláspont, hogy nemrég lett megcsinálva a hátsófék, az még nincsen lehasználva, ahhoz nem kell nyúlni, mert jól működik! legyen, minnél ócsóbb a szereleés. no komment... persze nem feltétlen lett volna itt is, a legroszabb, mivel a tervezés, nem véletlen, két körös fékrendszert alkalmaz, ha az egyik kör, megficcen, azért még marad fékhatás, a másik révén, nem lesz az autóból, száguldó buldózer, egy kör meghibásodása révén..., de, ha jól belegondolok, és az omminózus, autóst elhajtottam, de, lehet otthon, megbuherálta maga az első kört is, így valami hasonló, "jó " módszerrel, mint a hátsót és egyszer csak száguld, majd velem szemben, a pipecnek hitt fékrendszerével!?, ha ezt nézem, lehet meg kelett volna inkább csinálnom!?

Előzmény: daty55 (43064)