Szia!
Bocsi, de nem voltam PC közelben. Természetesen a Honda körül motoszkáltam én is. Kicseréltem a fékkörökben a folyadékot meg egy általános külső takarítás kellett. Be akartam még szerelni a bal kesztyűtartóba a kiképzett helyre egy szivarcsatit, de nem találtam hozzá 27-es fúrót, így az most napolva lett.
Látom belefolytál te is rendesen. Majd meghúzásnál már felesleges a kuplung anyáját annyira megtépni szerintem. A variátor csavarjának gyári meghúzási nyomatéka 105Nm. A csavar max 120-at bír. Én utóbbival téptem meg mint írtam is a biztonság kedvéért.
Variátor ügyben nem sokat tudok hozzászólni. Nálad az egészet szettben cserélhették gondolom kontrasztrugóval együtt. Biztosan annak is megvannak az előnyei. Én a gyárit preferálom. Gondolom körültekintően tervezték így meg a japcsik.
Általában ha kisebb súlyú a görgő akkor jobb a gyorsulás. Végsebességnek meg kell maradnia mivel 80-100 körül így is úgy is kirepülnek teljesen. Viszont a fogyi főleg kisebb sebességtartományban mindenképp nagyobb lesz a magasabb fordulatszám miatt.
Az új gyári szíj viszont kompenzálni fogja.
Szilikonnal az a baj, hogy ideig-óráig ken csak. Hamar kiszárad belőle teljesen. Nálam is megtörtént mert a fordulatszám lassan visszaállt a régire.
Tegnap teszteltem és most így alakul: 60Km/h: 4000rpm, 70: 4300, 80: 4500, 90: 4900, 100: 5500, 110: 6000
Szerencsére a rángatás viszont teljesen megszűnt. (kopp-kopp)
https://www.youtube.com/watch?v=Z9RC88UuIzU#t=16.294645
Itt az olasz mester valami teflonos cuccot használ. Majd legközelebbre beszerzek olyat.
https://www.youtube.com/watch?v=tn8q6VqRTxk
Ez meg a folytatása a kuplunggal. Persze csak, ha még nem láttad volna.