Törölt nick Creative Commons License 2017.02.24 0 8 110442

Kicsit off már ide a téma, de reagálnék rá, mert nem tudtam először hogy sírjak vagy nevessek amit írtál. Az Örsről induló Harmat/Mádi utcánát  járó 85-ket nem tudod kiváltani egy Maglódi úton közlekedő villamossal, amely Újhegyi lakótelepre betér. Nem nevezném azt elvárható szintű kötött pályás kapcsolatnak, azt hogy alsó hangon is 30-40 perc zötykölődéssel lehetne beérni Blahára, ami még nem a belváros! Lehet szidni a 85-ket, de a buszok többsége még így is alacsonypadlós. Megnézném a kerületben élőket, amikor csak lengő lépcsős TW-el, vagy több mint 30-35 éves magaspadlós Tatrak jönnének. Jelenleg az egyik legterheltebb hűvösvölgyi és nagykörúti villamos pálya felújítására nincs pénz, nemhogy még újabb azakaszok kiépítésére és új alacsonypadlós villamosokra költeni. A 85(E) fikázása meg már kezd unalmas lenni. Érdekes módon a 23(E), 123(A), 136E, 282E/284(E) vonalak kapcsán senki se panaszkodik a járművek miatt. A VH-s new AG kocsikat továbbra is jobbaknak tartom, mint az FJX-es, FKU-s Volvokat (ezért se értem, hogy min megy a hiszti). Jelenleg a térségben ilyen utak mellé nem szabadna vadi új buszokat rakni, evvel egyetértek. A takarításról annyit, hogy pont a napokban az egyik topiktárs írt egy pozitívumot a LOV-al kapcsolatban. 

Előzmény: etomcat (110440)