hát ha nem akar túl sokat foglalkozni vele az ember, akkor ne vegyen 1.6THP-t.
Zseniális motor, nagyon jól megy, és ahhoz képes nem fogyaszt sokat.
De a kokszosodás nagy probléma tud lenni (AMI NEMCSAK EZEN MOTOR SAJÁTSÁGA, DE AZ ÖSSZES kicsi turbós+közvetlen befecskendezéses motornak, gyártótól függetlenül).
Ahhoz jön még hozzá a korai évjáratok lánc problémái, amiket ugyan javítgattak, de alapvetően az az alkatrész "túl van spórolva". A megnyúló láncok, elállítódó vezérlések pedig sok gondot tudnak okozni.
Ha odafigyel rá az ember, és cserél mindent amikor kell, (olajat nem 30ezrenként, hanem 10-15; vezérlést rögtön, ha csak kicsit is csörög), és még a szívósort is kitakaríttatja időnként, akkor viszont élményforrás.
Csak kb. senki sincs, aki ezt meglépte volna. Vagy ha igen, akkor az úgyse akarja eladni az autóját.
ebben a szívósorban ~70e km van.