Baumagok Creative Commons License 2017.02.21 0 0 7804

Tisztelt károsultak.

 

Megértem „Talár és logarléc” társunk szándékát a pénzügyekben, jogban járatlan társaink felvilágosítására, de ma már ez kevés.

Magam is mérnök vagyok, és az ügyben eddigi tevékenységem a száraz tények felderítésére, és ez által elszenvedett sérelmeim jogi érvényesítésére irányult. Sajnálatomra eredménytelenül.

 

Az eljárások során meg kellett tapasztalnom a mai magyar jogállamiság abszurditásait. Sok ítélet indoklását olvasva nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek, mert az állítólagos szabad piacgazdaságban hogy lehet az, hogy egy bíró a tényeket semmibe véve a magas hozam reményében végzett betétgyűjtést, tagi kölcsönszerződét, színlelt szerződést, stb. mondjon ki,  amikor teljesen nyilvánvaló volt már akkor is, hogy Baumag esetben hamis üzletrésszel a szerződő fél jogellenes megtévesztése történt meg.

 

Értelemszerű, hogy piacgazdaságban a jogszabályok keretei között mindenki akárcsak egy napra is szabadon fektetheti be a pénzét a lehető legnagyobb hozamra. Ha ez nem így lenne Soros György minden pénzét már vissza kellett volna perelni.

 

Csak elrettentő példaként mondom, hogy amikor az elkövetőket pereltem a Törvényszék 2,5 órai tanácskozás után – amikor már azt hittem, hogy a tények alapos, józan értékelése történik – hozta azt az ítéletet, hogy a károm (mint tapasztaljuk!!!) még a felszámolásból még megtörténhet, de különben is mint szövetkezeti tag a 70.§ értelmében káromat csak a szövetkezettől követelhetem, függetlenül attól, hogy az Ítélőtábla Balázsék általi sértettnek deklarált.  Mondta ezt mindazok után, amikor a károkozók már jogerősen börtönben ültek.

Ciceró forog a sírjában, Szokratész logikáját sutba kell dobni, és el kell felejteni, hogy Magyarország jogállam, ahol a bíróságok csak a jog alapján álló független hatalmi ágak. Hogy mitől függetlenek annak eldöntését mindenkinek magára bízom.