Igen, figyeli a páratartalmat, és automatikusan párátlanít.
Okos szerkezet, hagyd csak mindig bekapcsolva (elkerülendő pl. a pollenszűrő bebüdösödését is) a számodra kellemes hőfokra beállítva. A többit intézi...
Mivel TSI-d, van, abban tudtommal nincs külön elektromos fűtés (mint az én TDI-mben), viszont a tiéd gyorsabban is melegszik, onnan van a langyos levegő. :)
A többletfogyasztás átlagban max. 1 deci szerintem.
Nekem mindig AUTO-n van, csak a hőfokot kell kicsit piszkálnom: nyáron 21.5-re, télen 22.5-re állítom. Még a napsugárzás erősségét (és az abból adódó plusz meleget) is egész jól kompenzálja.
Ja, nálam csak 2 esetben nincs AUTO-n: amikor reggeli hidegben melegíteni kell a szélvédőt (benyomom a "szélvédős gombot") ill. ha áthajtok Szabadegyházán (benyomom a belső keringetést a bűz miatt).
Nem tudom, feltűnt-e, hogy még annyi esze is van, hogy a reggeli hidegben nem kezdi el rögtön az arcodba nyomni a jéghideg levegőt, vár egy kicsit, amíg langyosat tud fújni.
Micsoda űrhajó... :D