SKL14
2017.02.19
|
|
0 1
100705
|
Nazareth jól összefoglalta a Roco kurzluplung előnyeit/hátrányait. Ezek között az is ott van, hogy nem valami jól néz ki, tehát ha az ember a vitrinbe nézegeti a gépet eléggé zavaró az ütközőkön bőven túlnyúló hosszú fecskefarok. Szóval gondolkodtam, hogy lecserélem a Roco kurzt Fleischmann Profi-ra, ami ugyanúgy egyszerűen bontható, de sokkal jobban néz ki, mintha egy igazi központi vonókészülék lenne. Aztán úgy alakult, hogy Fleischmann termékekkel is gazdagodott a gyűjtemény, így gyakorlati tapaszlatokkal is gazdagodtam a Fleischmann Profi-val kapcsolatban. A tapasztalat pedig azt mutatta, hogy a Roco kurz marad, ugyanis a Fl. Profi sokkal nagyobb erő hatására kapcsolódik csak össze mint a Roco kurz (nem véletlen az a hosszú fecskefarok), pár kocsis szerelvényeknél csak többedjére, baromi nagy sebességgel beletolva sikerült felcsatlakoztatnom a kocsikat a mozdonyra, mondanom se kell mennyire valósághű, hogy 1000-el bele kell rongyolni a szerelvénybe, majd satufék és elindulhat immár az összekapcsolódott vonat szépen komótosan. |
Előzmény: tomcat#01 (100704)
|
|