RÉMES Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43433

Ez nekem is probléma volt a TLX-nél.

 

Nekem a farostlemez jött be erre a célra, azóta is kifogástalan.

 

 

 

MÁS:

 

Ma találtam egy kerékagyat a garázsban.

Húztam rá egy 6207-es csapágyat, befogtam a satuba, és mérőórával megnéztem, hogy üt-e?

 

Az eredmény:

 

- a csőtengely szinte nullás, viszont a kerékcsavarokat tartó "korong" körkörösen !! 5 millimétert !! üt.

- viszont a kerékcsavarokban alig van valami, tehát azok koncentrikusak.

 

Ha már itt jártam, feltettem a mindennapi felnijeimet ( berlina ) / most épp nincs rajtuk gumi / és az egyiken 1,1millimétert, a másikon 0,7 millimétert mértem. Ennyit ütnek a pánton, tehát ott, ahol a gumi felfekszik a felnire, és tömíti a levegőt.

 

 

- a középső luk ( a hol másnak a tehermentesítő van ) az is ok, nem számottevő az excentritás.

- nyolcas sincs benne, nem kóvályognak.

 

Szerintetek ezek az adatok milyenek?

 

 

Elvileg ennyit be kellene hogy nyeljen a rendszer, ettől nem szitálhat menet közben, ha jók a gumik, és ki van centrírozva rendesen.

Előzmény: afitos (43428)