kirgizke Creative Commons License 2017.02.14 0 0 106379

Sziasztok!

 

Korábban már írtam nektek azügyben, hogy a Wizzair a bulgáriai foglalásunk mindkét napját megváltoztatta. Ezt még csak a Profil-oldalamon látom, egyéb értesítőt nem kaptam. Nem is léptem még semmit az ügyben, azaz nem fogadtam le ill. el se utasítottam a változtatást.

A régi rendszerben a Wizz a foglaláskor ingyen kiosztotta az ülőhelyeket számunkra, 3  hely egymás mellé (2 felnőtt, 1 gyerek), meg is felelt, ahogy volt. Tegnap viszont amikor beléptem a Profil-oldalamra,már azt láttam, hogy "nincs kiválasztva az ülőhely". Most akkor mi van? Megvannak a helyeink (marad a régi), vagy check-inkor kapunk újat esetleg ? De akkor meg nem biztos hogy 3-at egymás mellé?! S a hülye változtatás miatt most még majd vegyek jópénzért helyet is, ha együtt akarunk ülni?!

 

Köszi a segítséget előre is.