Ha már fhanszia.
Pug 206 '02, KFW
Autó rendszertelen időközönként teljesítményt veszt/nem indul, tárolt hiba nincs, üzaszivattyú hangja változik menet közben, szivattyúcsere után is(előző feladta végleg).
A szivattyú + csatiján kisebb-nagyobb időközönként gondol egyet a feszültség, és elkezd esni, ezzel egyidőben az autó is lassul/rángat, végül le is áll, újraindítva hol indul, hol nem, feszültség vagy van, vagy nincs.
Szivattyúrelé a motortéri relémodulban az aksi mellett, egy 15A-s biztin keresztül adja ki a pozitívot, egy olyan kis felületű érintkezőn át, hogy egy ledet nem bíznék rá...modul kibontva, panel átforrasztva, bizti lábáról egy vezeték pluszba kihozva az érintkező utánig, ráforrasztva, feszültségesés így aksi+ és szivattyú+ között 0,48V stabilan, autó tökéletes.
...kérdés 2:
-a relémodul marha ökör tervezője tán hiányzott az iskolából, amikor azt tanították, hogy mennyi amperhoz mekkora felület kell, hogy üzembiztosan átadja,
-aki előttem egy hetet ült az autón, és visszaadta úgy, hogy szerinte nincsen baja, az mi a lósz@rt vizsgált rajta vajon?
UFF