Törölt nick Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156832

Köszönöm mindenkinek a tippeket.

Kicsit elsikolttatok afelett, lehet, hogy most igy egyben csapágyas is lett, holnap gyertyák ki, ugy is meglökdösöm 4ben, ha akkor sem mozdul, egyértelműen betojt benne a blokk.

 

Van ennek egy története, kígyó ez szerkezet ez, más autó csörög, csattog, darál, füstöl, check engine, aztán csak megy-megy.

Ennek meg 3as hengerében 7.5 bar végnyomás, többi 11.5, se check engine, se sok kartergáz, se csörgés, se buborék, se semmi...eddig.

 

De tényleg, nyáron még a radiátor folyása is "elmúlt", amire mindenki azt mondta, hülye vagy, az nem múlik el, nem is folyt, képzelődtél, ebben nincs fűtéscsap...na most novembertől a 10fok alatti idő beköszöntétől megint olyan volt a sofőr lábtér, még a száraz nagy aszályos heteken is, mint a palatinuszon a lábmosó.

 

Most meg megkotlik az egész blokk..., még ha pályán kirobban a bele 140nél, az egy tisztességes halál, azt mondom igen, de igy szépen csendben megdögleni még egy cseszett wartburg sem szokott, hiába van szemre rendben, ahova nyúlok olyan az egész ták, mintha pöcök meg maribá javította volna előttem..

 

https://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk

 

Kitudja motort hogyan "javítottak" benne...nem sok jót sejtet a bemenetragasztózott féltengelycsapágy, összedrótozott féltengelycsukló rugó, előttem sosem állított milliméter feletti szelephézagok....stb.

 

Mondanám ,hogy nem volt lé tiszteséges kocsira, most egyem csak a kefét,  a vicc, hogy amit akár 2,5x annyiért árultak, mint ezt vettem anno, abban sem láttam sokkal nagyobb perspektívákat..sőt.