dimelo Creative Commons License 2017.01.29 0 0 35183

Ez így van 40 éve.

Amikor a "nagyszerű" Helsinki folyosó koncepció uralta a közlekedésszakma gondolkodását,

eszükbe sem jutott, hogy Románia EU-tag lesz. (Ja, hogy Ukrajna beláthatatlan ideig sem).

Mégis M3 nyomulás van, szaporítva a kihasználatlan km-ek sokaságát.

És fontos lett az M85 Sopronig, amikor az osztrákok azt a kis nyúlfarkat sem sietik el.

Csendben a háttérben minden megyeszékhelynek beígértek, még akkor is, ha kihasználatlanabb lesz, mint az M6...

 

A lényeg: az útépítésben még több extraprofit van, mint 150 éve (Kiegyezés...) a vasútépítésben.

 

Ha Andrássy grófnak lehetett akkor, a zorbánuradalomnak "jár" most.

 

Csak ezért kezdenek hozzá az M4-nek.

Tudhatjuk már: ha valakivel összeveszik, akkor még a hídépítés is leáll.

 

Széchenyi és a Reformkor nagyja forognak a sírjukban, mivé lett, kiké lett az ország.

 

Előzmény: Carina_S (35181)