Ez így van 40 éve.
Amikor a "nagyszerű" Helsinki folyosó koncepció uralta a közlekedésszakma gondolkodását,
eszükbe sem jutott, hogy Románia EU-tag lesz. (Ja, hogy Ukrajna beláthatatlan ideig sem).
Mégis M3 nyomulás van, szaporítva a kihasználatlan km-ek sokaságát.
És fontos lett az M85 Sopronig, amikor az osztrákok azt a kis nyúlfarkat sem sietik el.
Csendben a háttérben minden megyeszékhelynek beígértek, még akkor is, ha kihasználatlanabb lesz, mint az M6...
A lényeg: az útépítésben még több extraprofit van, mint 150 éve (Kiegyezés...) a vasútépítésben.
Ha Andrássy grófnak lehetett akkor, a zorbánuradalomnak "jár" most.
Csak ezért kezdenek hozzá az M4-nek.
Tudhatjuk már: ha valakivel összeveszik, akkor még a hídépítés is leáll.
Széchenyi és a Reformkor nagyja forognak a sírjukban, mivé lett, kiké lett az ország.