Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.27 0 0 30812

A VVT nyűhetelen. Cserébe drágább, nagyobb fogyasztás, de a teljesítmény is nagyobb. Az 1.3-as 76 lovasra panaszkodnak szelepszár szimering problémára, aminek a javítása költséges. Fogyasztása talán valamivel kevesebb, igaz a teljesítménye is. Az 1000-esre nem olvastam ilyen problémát. Tulajdonképpen állandó városi használatra ez is tökéletesen megfelel. Esetleg szempont lehet a választásnál az, hogy hány személy utazna a járműben. Városi forgalomban az 1000-es fogyasztása természetesen kevesebb. Jellemző hibáról nem hallottam. E két utóbbinak úgymond a fenntartása talán költségesebb. Gyakoribb gyertya és vezérműszíj csere a VVT-hez képest. MOndjuk a gyakori, hideg motorral való kis távolságok megtétele egyiknek sem tesz jót, de erre talán a VVT érzékenyebb a két lambda szonda miatt. hamarabb ad hibát. Hibakód kiolvasása tekintetben viszont a VVT jobb. Azzal gyakorlatilag mindenféle kiolvasó eszköz elboldogul. Szmogriadó esetén a VVT használható. Az 1.3-as 76 lóerős nem tudom melyik osztályba van, de az 1000-es tuti tiltott. De ha nem jársz nagyvárosban, akkor nem sok jelentősége van. 

Előzmény: puntooo (30811)