sunnysun333 Creative Commons License 2017.01.27 -4 0 673276

Hogy még több benzint öntsek erre az újabb agytépésre az SC kötül, nom eg apályát szegélyező anyag mibenlétére, és ne további ezerrel, hanem kétezerrel oldhassátok meg a F1 közeli és távolabbi jövőjének legeslegnagyobb problémáit, már meg se említem, hogy már hány napja van konkrétan napirenden a valósággal TRump módjára történő világfelforgatás, amiről itt már halkan pampogni kezdtem és majd akit érdekel (senkit...) elolvassa a ma délutáni Indexen (hál istennek nem J.G. tasztatúrájából, ezért kevésbé csepeg a jópofizási kényszerének  izzadságszaga a hónaaljából) - EZÉRT most csaka tegnapi nap egyik jópofa hírével baxom fel mindenkinek az agyát, ami kivételesen NEM bulvárhír, hanem nagyon is valóságos és figyelemre méltó... (Ezért is ne mfoglalkozi kvele senki...:) )

 

A Renualt tegnap jelentette be, hogy a BP-Castrol céggel dolgozik együtt a továbbiakban az üzen- és kenőanyagok területén. Ez azért is érdekes ugyebár, mert eddig a francia cégnek francia partnere volt ezena területen, most a hamarosan eljövő Brexit reményében átálltak az angolokra...:)

 

De ez csak egyik része a dolognak. A REd Bull ugyanis a Mechatrome motoroknál marad továbbra is a TOTAL cuccoknál, így most érdekesen közeli összehasonlítást lehet majd kapni, hogy melyik kotvasztó is kotyvaszt jobban...

És persze végre jó lenne már tudni valamit, hogy a Mechatrome mennyire tényleg Renault és mennyire nyúlnak bele maguk a motorokba? ÉS hát tényleg: hol és kine kdolgozik-segyt valójában Mario Illien, akit a Mateschitz nagyon akart, de a REnualt elutasított, aztán maga Ilien is cáfolta, hogy valamit keresztbe mozdítana, de aztán olyanhírek jöttek ,hogy de mégis bevonták őt is...

 

Na de mi van most?   Szerintem ez egy csipetnyivel érdekesebb és izgalmasabb hír, mint az, hogy nyáron jön-e 2 napra a Hungaroringre tesztelni A ferrari vagy sem...