Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 4169

Figyelj, lehet, az én készülékemben van a hiba, de a honlapon semmilyen tartalmat nem látok. Van négy menüpont, ami alatt nincs kb. semmi. De mondom, lehet hogy én vagyok béna.

 

Amúgy ez a "szívassuk a másikat ahol tudjuk" jelenség nemcsak Szegeden igaz, hanem kb. az egész országban, és nemcsak az Auchannál, hanem nagyjából mindenhol. Sajnos hazánkban van egy olyan elmélet, hogy "az a jó vezető, aki kemény" - és ezt a keménységet sokan arra értik, hogy szívatja embereit, üvölt velük, cseszteti őket. Régebben nem egy seniori kinevezést láttam, ahol az illetőnek semmilyen kereskedelmi eredménye nem volt - osztálya nem fejlődött, rengeteg selejttel dolgozott, stb, de legalább az emberei is utálták, mert úgy beszélt velük, mint a kutyával. És kinevezték seniornak, utána szektorszinten folytathatta áldásos humán módszereit. El is menekült onnan nagyjából mindenki, a szektor mélyen a lehetőségek alatt teljesített, a helyzetet az oldotta meg, hogy az illető kilépett, de utána még pár hónapig folyt a romeltakarítás. De ezen sokat javított az új kiválasztási és betanítási rendszer, a sen-go, mert ahogy látom, ezt a típust most már kiszűrik.

 

Az igazgatók szintjét meg hagyjuk, hallok olyan történeteket, hogy ihaj... és én nem mondhatok semmit, mert szerencsére kiváló helyen vagyok, nekem korrekt igazgatóm van, de amit hallok, hogy egyesek mit megengednek maguknak - idegbetegek, üvöltöznek, következetlenek - hát nem tudom, félek attól, hogy egyszer a mi igazgatónkat is elmozgatják, és kapunk helyette egy ilyet. Erre azért a központi humán odafigyelhetne kicsit. 

 

De szerencsére a világ változik, és egyre jobban szerepet nyer az ember- és eredményközpontú vezetés, ahol nem azt nézik, hogy üvöltesz valakivel, hanem hogy mit teszel le az asztalra. És érdekes, de a legjobban működő cégek általában dolgozóbarátok is. Milyen érdekes összefüggés.

 

Előzmény: Haurus (4168)