SKL14 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 100638

"Mondják,hogy ez az anyag még ide jó mert a másik ami még jobb az drágább."

 

Ennek tökéletes mintapéldája a BRAWA aki amúgy is olcsó modelleket gyárt, kell a spórolás: a napokban szétszedtem a BRAWA GySEV Ludmillát mert állandóan megszorult. A 6 hajtott tengelyből 3-on átrepedt a fogaskerék... Mozdonyban max 3(!!) üzemóra van, teljesen sík terepen volt használva max 2m hosszú szerelvénnyel fél/ egyharmad sebességgel. Ennyit a Német minőségről...

 

"De ha belegondolunk,a mai világban melyik gyártónak az érdeke az,hogy mi egy terméküket

akár 20-évig is használjuk?????

Az a lényeg,hogy fogyasztók legyünk.:-(( "

 

Ebben nem értünk egyet, mert szerintem a vasútmodellező e téren egy érdekes "állatfaj", ugyanis a vasútmodellezők túlnyomó többsége gyűjtő is. Tehát nem azért vesz egy következő mozdonyt, mert az előző tönkrement, vagy megunta, hanem, hogy legyen még egy, még kettő, még 5. pályaszámban is, 6. festésvariánsban... De ha valaki S*art gyárt, akkor attól senki sem fog még egy- 5- 6- darabot vásárolni, és bezárhatja a boltot. Szerintem az igazi vasútmodellező "örökre" vesz mozdonyt, és "örökké" gyűjt újabb, és újabb modelleket. Ezért van az, hogy modellek 20-30 évet is sikeresen/eladhatóan kinn tudnak lenni a piacon csak pályaszám, vagy festésvariánsként. Ezt talán semmilyen más cég nem tudja megtenni a mai világban.

 

 

Előzmény: CsRG (100631)