pti007 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2630

Sose legyen rá szükséged, de a haza support siralmas!A szerviz csak alvállalkozókat foglalkoztat szerződéses alapon, senki nem ismeri a márka jellegzetességeit, cserébe még az a gerinc sincsen meg bennük, hogy ha rossz a garanciális termék, és nem is tudják megjavítani, a MÁRKAVÉDELEM jegyében szépen csendben orvosolják a problémát (csere, vagy a pénzt vissza), hanem kókler módon a te méregdrága készülékeden gyakorlatoznak, és próbálkoznak..Mindezt lekezelő,és pökhendi stílusban!Ismerősi körben van Samsung hűtő is, a márkaszerviz szerelője fordította meg kérésükre az ajtót mikor is elmondta, hogy náluk nincsen taknyolás!Ha garanciális időn belül jelentkezik a hiba ami egyértelmű, hogy nem a USER felelőssége, azonnal cserélik a készüléket...Ehhez képest a mi hűtőnket már háromszor szétbontották, recsegett--ropogott minden alkatrésze, a mélyhűtő elpárologtató szigetelését is lerángatták egy szenzor cseréhez, cserébe persze nem azzal volt a gond...

Felejtős a cég nagyon....

Előzmény: PJ Proby (2629)