Peti251 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 15770

Köszönöm a segítséget! Sajnos türelmetlen voltam, fel kellett volna valóban gittelni a folyásokat. Tény, hogy szemét mindig lesz benne, de nem mindegy hogy mennyi és mekkorák. Ebben sok nagy volt. azt, hogy újra akartam fújni nem bántam meg, csak a technikát ahogy elkezdtem.

 

Viszont ma kegyetlenül elbaltáztam valamit. Csak nem tudom hogy mit. Szóval szépen kicsiszolgattam a szemetet, a folyásokat, felskótoltam mindenütt, gyönyörűen kimaszkoltam papírral. kb 8 fok lehetett a garázsban. locsoltam is bőven, a falakat is nedvesítettem. szépen kimértem a festéket, 3dl. volt még egy kevés MS edzőm, meg 1 és 3/4 éves HS edzőm. ezek keverékéből töltöttem föl a festéket ugye 1.5 dl-rel. (2:1) 2K hígító, a második osztásig, szépen összekevertem, szűrő, pisztolyba bele. a nyomást a kompresszornál levettem 3 bárra, kb 12 méter cső van, ezen talán egyet esik, a végén lesz 2. Tehát két ajtós a kocsi. külső elemek fújása: nagy tető, falcok, két küszöb, két nagy hátsó sárvédő, hátfal, köténylemez. kb elég is lett az anyag, még maradt is. Egy sorral fújtam. Aztán gyönyörűen lemostam az egészet 2 liter nitróval. Kritikán aluli lett. nem terült ki, szemetes volt, és ennek tetejébe mintha egy liter hígítót öntöttem volna bele úgy folyt. 

 

Ennyire összeveszett volna a két edző? ennyit tenne a három-négy fok különbség? Az ajtók, a sárvédők, a csomagtér ajtó körülményekhez képest tök jó lett. És nem is folyattam meg. (kivéve az egyik ajtót és a motorháztetőt, mert a szilikon pöttyöt akartam elfedetni, de hát nem sikerült. Ezeket újrafújtam, az ajtó jó lett, a motorháztető meg csíkos - újra fújom) 

Előzmény: fatyú (15768)